Tevreden klanten vormen de basis van een succesvol bedrijf. Dit maakt dat tevreden klanten heel belangrijk zijn. Een tevreden klant, dat is ons doel! Welkom bij de schoorsteenhandel.nl
Klanttevredenheid zegt iets over in hoeverre de producten en de diensten van een bedrijf aan de verwachtingen van de klant voldoen. Kort gezegd wordt de tevredenheid bepaald door de ervaringen die de klant heeft en in hoeverre een bedrijf de verwachting van de klant overtreft. De kwaliteit van het product, in dit geval een pelletkachel , de service van het bedrijf en de boodschap die het bedrijf naar buiten brengt beïnvloeden de verwachtingen en zijn (gelukkig!) te sturen.
Een van de vele tevreden klanten was ook Ingmar met zijn splinternieuwe MCZ MOOD Comfort Air Maestro 8,1kW Stahl Schwarz Staal Zwart pelletkachel:
De ervaring van Dhr van der Beek met zijn nieuwe kachel hieronder:
De ervaring van de heer Houtenbos:
Ook de Ervaring van een andere tevreden klant is Peter met zijn nieuwe MCZ Curve pelletkachel:
Het overtreffen van verwachtingen
Een gewoon tevreden klant is niet meer genoeg voor het behoud. Voor een duurzame, succesvolle klantrelatie dienen de verwachtingen van de klant overtroffen te worden. De kans dat zij klant blijven is dan zo'n 5-6 keer zo groot. De WOW-ervaring dient te zorgen voor positieve emoties die jaren in het geheugen zullen blijven. Blijft de WOW-ervaring weg? Dan zullen klanten gemakkelijk overstappen, ondanks dat zij tevreden zijn.
Wordt vandaag nog een klant van de Schoorsteenhandel.nl. Neem vandaag nog vrijblijvend contact op met onze experts via ons email info@schoorsteenhandel.nl of telefonisch op het nummer 020 210 50 03